VeRBuM
Zobrazuji všech 15 výsledků
-
E-book elektronické knihy
Sociální marketingové kampaně v Česku II.. Bezpečnost a prevence zranění – Lenka Harantová, Radim Bačuvčík e-kniha
55,00 Kč -
E-book elektronické knihy
Sociální marketingové kampaně v Česku III.. Lidská práva – Lenka Harantová, Radim Bačuvčík e-kniha
55,00 Kč -
E-book elektronické knihy
Vstup slovenských firiem na ruský trh – Gabriela Voleníková, Vratislav Kozák e-kniha
55,00 Kč -
E-book elektronické knihy
Spotřebitelské typologie. Nákupní chování na trzích zboží a služeb 2015 – Radim Bačuvčík e-kniha
55,00 Kč -
E-book elektronické knihy
Sociální marketingové kampaně v Česku IV.. Ochrana životního prostředí – Radim Bačuvčík e-kniha
55,00 Kč -
E-book elektronické knihy
Kulturní zboží jako dar. Nákupní chování na trzích kulturních produktů 2018 – Radim Bačuvčík e-kniha
55,00 Kč -
E-book elektronické knihy
Víra, náboženství a církve. Nákupní chování na trzích kulturních produktů 2017 – Radim Bačuvčík e-kniha
55,00 Kč -
E-book elektronické knihy
Komunikace a vztahy s veřejností nových náboženských hnutí – Marek Adamík e-kniha
55,00 Kč -
E-book elektronické knihy
Hudba a my. Nákupní chování na trzích kulturních produktů 2015 – Radim Bačuvčík e-kniha
55,00 Kč -
E-book elektronické knihy
Kreativita a efektivita v marketingové komunikaci – Radim Bačuvčík e-kniha
55,00 Kč -
E-book elektronické knihy
Spotřebitelské chování. Nákupní chování na trzích zboží a služeb 2015 – Radim Bačuvčík e-kniha
55,00 Kč -
E-book elektronické knihy
Diference ve spotřebním chování mužů a žen. Význam kritéria pohlaví v segmentaci spotřebních trhů – Václav Stříteský e-kniha
55,00 Kč